top of page
Search
allexandramaruntu

ABOUT MYSELF

Hello Hello !

Eu sunt Lexi si vreau sa va urez bun venit pe acest blog. Incep aceasta prima postare prin a imi exprima ideile legate de parcursul meu aici.

Ca orice fata am fost inca de mica pasionata de make-up, de produsele de skincare si cam de tot ceea ce tine de beauty. Am avut complexe, am avut temeri si mi-a luat mult pana sa inteleg faptul ca fiecare persoana este frumoasa in felul ei iar cel mai important lucru din viata noastra de fapt este sa fim sanatosi si sa ne acceptam si totodata sa ne iubim pe noi insine.

Inca din perioada adolescentei am avut cateva probleme cu tenul. Nu pot spune ca a fost vorba de acea acnee puternica ci doar de un ten problematic cu diferiti monstruleti :) . Acest lucru m-a determinat inca de la o varsta relativ frageda ( in jur de 12-14 ani) sa merg la dermatolog si totodata sa ma documentez despre produse de ingrijire, produse de make-up si despre modalitati de a invata sa ma iubesc si sa ma accept pe mine insami.

Ulterior, de aproximativ un an si jumatate am terminat cursurile de make-up iar acest lucru mi-a oferit o incredere suplimentara in relatia dintre mine si mine :)).

Aici, tot ce imi doresc este sa va impartasesc din experienta mea, sa povestim, sa va arat ce produse de beauty folosesc in mod constant si sper ca, macar pentru o parte din voi, aceste informatii sa fie utile.

Ori de cate ori aveti nelamuriri astept mesajele si parerile voastre si discutam cu drag :)



79 views0 comments

Recent Posts

See All

Kommentare


Post: Blog2_Post
bottom of page